Treceți la conținutul principal

Află numerele câștigătoare la loto




Situatiile par incredibile de a câștiga, insa reprezinta o mare parte din reușitele care se afla sau pe care se aleg sa fie dezvaluite fericitii castigatori ai loteriei. In fiecare tara din lume exista câștigători care au câștigat, au fost mulțumiți și sunt fericiți.
Inconjurat de aceste mituri si adevaruri, jocul la loto isi pastreaza succesul, starnind in mintea tuturor eterna intrebare: „Ce as face daca as castiga marele premiu?”.
Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

O descriere despre mine ....

Motto : Daca nu iti cunosti limitele, defineste-le!  Daca le cunosti, depaseste-le! - Adrian Moisei 
Pentru ca nu m-am prezentat pana acum... am sa incep descrierea in momentele ce urmeaza  (Niciodata nu este prea tarziu!). Ma numesc Gabriela si locuiesc intr-un oras foarte frumos numit Orasul Ploiesti. Sunt o fire sociabila, creativa, imi place sa glumesc si sa rad (atunci cand consider ca este cazul). Imi place sa fiu sincera si daca ma deranjeaza ceva spun. Ascult cu placere povestile sau exteriorizarile prietenilor, cunostintelor si a celorlalti care nu ma cunosc inca (virtual vorbind sau telefonic), nu ma plictisesc niciodata in nici-o companie as fi. Imi place sa ascult muzica, sa cant, sa dansez. Deseori ascult muzica scriind sau in plan administrativ facand altceva in casa.
Sunt o persoana romantica, religioasa, imi plac plimbarile de seara (in special) si excursiile. Imi plac saruturile pe frunte si imbratisarile lungi. Imi place sa visez dar sa si imi realizez visurile. Imi place sa prim…

Buna dimineata prieteni....astazi va servesc cu o cafea de buna dispozitie

http://www.trilulilu.ro/buna-dimineata-4029

O sambata minunata si o dumineca binecuvantata, va doresc dragi prieteni !!!

https://www.google.ro/search?q=mesaje+frumoase+de+o+zi+de+sambata+frumoasa